lacomix

Internet marketing

Vi ste ovde: CitySu team » Internet marketing

internet marketing

Internet marketing predstavlja skup strategija i tehnika koje nude direktni marketing oslonjen na rast i razvoj uspešnosti poslovanja Vašeg preduzeća. Internet marketing je zapravo interaktivni direktni marketing.

Ova vrsta marketinga obuhvata kvalitetne dizajnerske sposobnosti, kao i dobro poznavanje tehničkih mogućnosti programskih jezika, kao i kreativnost prilikom izlaganja materijala, odnosno predstavljana kompanije ili proizvoda.

Sa aspekta definisanja „klasičnog“ marketinga, može se reći da je Internet marketing zbir aktivnosti koje su upotrebljene u cilju usmeravanja tokova proizvoda i usluga od proizvođača prema potrošaču.

Metode Internet marketinga

  • SEO (engl. Search Engine Optimization) ili optimizacija za pretraživače predstavlja deo Internet marketinga koji se bavi pozicioniranjem Web sajtova na pretraživačima za određene ključne reči, koje podlažu sadržaju sajta. Cilj SEO-a je povećanje posećenosti na nekom sajtu. Istraživanja pokazuju da čak 90% svih posetilaca sajtova do konkretnog sajta dolazi preko pretraživača.
  • E-Mail marketing predstavlja direktnu komunikaciju sa korisnikom proizvoda ili usluge u čemu se i ogleda njegova prednost. Služi za  održavanje dobrih odnosa sa klijentima i bitno je ne zapostaviti već postojeće mušterije već ih redovno obaveštavati o aktivnostima.
  • Baner predstavlja reklamu za proizvod ili uslugu koja se nalazi na stranici određenog sajta. reklamiranje preduzeća preko banera može se vršiti razmenom banera sa takozvanim prijateljskim Web lokacijama, postavljanjem banera i reklama na portale koji ovu uslugu nude besplatnom ili kupovinom banera na popularnim sajtovima.
  • Plaćeno Internet oglašavanje je takođe jedna od važnih metoda Internet marketinga. Postoji više načina Internet oglašavanja, a najpoznatiji i najrasprostanjeniji su Google AdWords i Facebook. Na Facebooku se može izabrati konkretna ciljna grupa i na taj način se postiže velika efikasnost.
  • Socijalni marketing menadžment predstavlja aktivnost korisnika na socijalnim mrežama kao što su Facebok, Google Plus, Twitter, LinkedIn, kao i pisanje na samom blogu sajta, odnosno podelu učestala komunikacija u realnom vremenu sa korsinicima.

Ukoliko želite da poboljšate posećenost i prodaju na Vašem postojećem sistemu, slobodno nas kontaktirajte.

Pogledajte članke na Wikipediji vezane za Internet marketing.